Dit ga je doen Als managementassistent ondersteun je de Directeur van het College voor Commercie & Ondernemen op organisatorisch, administratief gebied.
Je bent verantwoordelijk voor het plannen van afspraken, het beheren van de agenda en deadlines, en het organiseren van bijeenkomsten.
Wanneer nodig handel je e-mailcorrespondentie af en beheer je het digitale archief met werk- en vergaderdossiers. Je hebt daarbij ervaring met tools zoals OneNote en weet deze optimaal te benutten om samenwerkingen, voortgangsrapportages en afspraken efficiënt vast te leggen.
Je regelt zaken rondom de representatie van het college en zorgt voor een positieve werksfeer door aandacht te hebben voor persoonlijke en collegiale momenten. Denk hierbij aan het schrijven van kaartjes, regelen van bloemen, en het organiseren van college-brede evenementen die saamhorigheid bevorderen. Je bereidt vergaderingen voor waar de directeur bij betrokken is, beoordeelt documenten op inhoudelijke relevantie en bewaakt de voortgang van afspraken en de documentenstroom. Ook maak je verslagen en voer je diverse (administratieve) taken uit.
Naast dat je de directeur ondersteunt, speel je een centrale rol binnen zowel het managementteam als het college. Je zorgt voor het bewaken van de voortgang van (inhoudelijke) afspraken en stimuleert de samenwerking binnen het team. Als eerste aanspreekpunt voor interne en externe partijen fungeer je als vraagbaak.
Daarbij draag je bij aan de planning- en controlcyclus door cyclisch mee te werken en let je actief op mogelijkheden om processen te optimaliseren en verder te digitaliseren.
Je bent goed in het houden van overzicht, ook als er veel tegelijk gebeurt.
Dit neem je mee- Je hebt een afgeronde mbo-4 opleiding tot managementassistent of directiesecretaresse.
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt goede kennis van Microsoft Office-programma's en digitale samenwerkings- en planningstools zoals OneNote en MS Teams.
- Je werkt nauwkeurig, bent discreet en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie, waarbij je zelf inschat welke informatie gedeeld kan worden.
- Je bent sterk in plannen en organiseren en hebt ervaring met complex agendabeheer.
- Je kunt zelfstandig werken, bent flexibel en schakelt snel tussen onverwachte werkzaamheden.
- Je hebt een gevoel voor collegiale verbinding en saamhorigheid en draagt actief bij aan een positieve werksfeer door collegiale activiteiten en persoonlijke attenties te organiseren.
- Je neemt graag het initiatief en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes is voorbereid. Je bent de onmisbare schakel die zorgt dat alles op de achtergrond soepel verloopt.
- Ervaring binnen een grote onderwijsinstelling en affiniteit met digitalisering zijn absolute pluspunten.
Goed om te wetenBij ROC van Twente krijg je alle ondersteuning om te worden wie je wilt zijn. Jij bepaalt de inhoud van jouw loopbaan! Een leuk weetje: je komt terecht bij een van de beste werkgevers van Nederland. Die titel kregen we onder meer door onze fijne sfeer: ruim 2.000 collega’s hebben oog voor elkaar en onze studenten. En door onze goede arbeidsvoorwaarden. Deze zie je onder aan deze vacaturepagina.
- De sollicitatiegesprekken staan gepland op 4 december 2024.
- Je krijgt in eerste instantie een tijdelijk contract, daarna hopen we je contract natuurlijk te verlengen.
- Je werkt voornamelijk vanuit onze hoofd locatie in Hengelo, maar hebt ook regelmatig overleg op de andere locaties in Almelo, Rijssen en Enschede.
- Bij de start van je nieuwe baan vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag.
ROC van Twente Bij ROC van Twente draait alles om beroepsonderwijs. Al leren we onze studenten meer dan een vak! Vanuit onze negen colleges – elk met een unieke sfeer – dagen we ze uit om grenzen te verleggen en de beste versie van zichzelf te worden. Binnen de colleges verzorgen verschillende onderwijsteams de opleidingen. Daarvoor werken ze samen met het beroepenveld én onderwijspartners. Zo bereiden we studenten voor op hun toekomst en de maatschappij van morgen.
College voor Commercie & Ondernemen Waar wij onze studenten voor klaarstomen? Onder meer om aan de slag te gaan als verkoopmedewerker, filiaalmanager, e-commerce specialist, commercieel medewerker en leidinggevende in tal van branches. Of in de groothandel en internationale handel. Daarbij helpen we ze in hun ontwikkeling, om kansen te pakken en hun creativiteit te benutten. Zo groeien ze uit tot commercieel talenten met organisatie skills en oog voor de markt.
_Vanwege de doorlooptijd van deze sollicitatieprocedure plaatsen we deze vacature tegelijkertijd intern en extern. Bij gelijke geschiktheid geven we voorrang aan onze huidige medewerkers, omdat we interne mobiliteit binnen ROC van Twente belangrijk vinden. Externe kandidaten nodigen we uiteraard ook van harte uit om te solliciteren._
_Beste recruitmentbureaus, we waarderen dat je ons graag wilt helpen om ROC van Twente te laten groeien. Wij vullen onze vacatures graag zelf in en acquisitie wordt daarom niet op prijs gesteld._